Veelgestelde Vragen

BESTELLEN 

Hoe kan ik een bestelling plaatsen? 

Bestellen bij Confettea is simpelweg een feestje. Bestellen kan op www.confettea.nl. Klik op de producten die je graag wilt hebben. Deze komen terecht in jouw persoonlijke winkelmandje.  

Account aanmaken 

Dit doe je door “maak een account aan?” aan te vinken. Vervolgens voer je jouw bezorg- en factuuradres in en kies je de gewenste betaalmethode (IDEAL, creditcard). Je kunt hier ook een couponcode invullen. 

Heb ik een account nodig om iets te bestellen?  

Liever geen account aanmaken? Natuurlijk kun je ook bestellen zonder een account aan te maken.  

Vul je factuur gegevens in en controleer of alle gegevens kloppen en klik vervolgens op ‘bestelling voltooien’. Je ontvangt van ons een bevestigingsmail van jouw bestelling en wanneer het pakket is verzonden sturen we je een aparte e-mail met een Track & Trace code.  

Is er een minimale / maximale bestelwaarde?  

Over het algemeen geldt er bij Confettea geen minimum bestelwaarde.  

Hoe weet ik zeker of mijn bestelling goed is doorgekomen?  

Als je bestelling goed is doorgekomen ontvang je een bevestigingsmail van ons. Geen mail ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice, zij zoeken voor je uit wat de status van je bestelling is: info@confettea.nl 

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?  

Indien de order is bevestigd per mail, kunnen wij de bestelling niet meer annuleren.  

Oeps, kan ik mijn adres nog wijzigen achteraf 

Helaas kunnen wij je adres niet meer wijzigen na het plaatsen van je bestelling. De reden hiervoor is dat ons systeem het niet toelaat om adressen te veranderen vanwege fraude. Bestellingen worden bij ons ook gelijk verwerkt en adresgegevens worden meteen doorgegeven aan PostNL. 
 
Wanneer je pakketje door PostNL in ontvangst is genomen, is het soms mogelijk om jouw adres te wijzigen in jouw Mijn PostNL account. Helaas kunnen wij dit niet garanderen. Je kunt zelf online op www.mijnpostnl.nl een account aanmaken of de app downloaden en kijken of het mogelijk is. Hiervoor heb je de Track & Trace code nodig. Bij een adreswijziging is het mogelijk dat de levering met 1 dag wordt vertraagt. Heb je vragen over het Mijn PostNL account? Neem dan contact op met de Post NL klantenservice: 0900 0990 

Ik heb vandaag besteld, wanneer kan ik mijn bestelling verwachten? 
De bestellingen die vóór 15:00 besteld zijn op werkdagen, gaan vaak dezelfde dag met de post mee. Doorgaans geldt de regel; binnen 48 uur verzonden. Bestellingen die geplaatst worden in het weekend (vanaf vrijdag 15:00 uur), gaan de eerst volgende werkdag met de post mee.  

 Kan ik mijn couponcode onbeperkt gebruiken?  

Ja, dat is mogelijk.  

Waarom hebben jullie mijn geboortedatum nodig bij het bestellen?  

We hebben deze gegevens nodig om je bestelling vlot en goed te kunnen afhandelen. Een geboortedatum hebben wij bijvoorbeeld nodig om je te kunnen onderscheiden van andere klanten met dezelfde naam, en als bewijs van meerderjarigheid. We houden ons strikt aan de privacywetgeving, en zullen je gegevens nooit delen met andere partijen. 

Heb ik garantie op mijn aankopen?  

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.  

BETALEN 

Welke betaalmethodes kan ik gebruiken 

  • IDEAL 
  • Creditcard 

Hoe wordt de veiligheid van mijn betaling gegarandeerd? 

Dankzij onze beveiligingssoftware met een server met SSL-codering zijn je gegevens altijd veilig. 

COUPONCODES 

Hoe kan ik mijn couponcode inwisselen?  

Leuk dat je een couponcode in je bezit hebt! Je kunt jouw couponcode tijdens de laatste stap van je bestelling invoeren in het veld ‘Couponcode’. We kunnen je couponcode helaas niet meer achteraf verrekenen, je kunt hem dan natuurlijk gebruiken bij je volgende bestelling. 

Help! Mijn Couponcode werkt niet 

Wat vervelend dat de couponcode niet werkt! Misschien komt het omdat; 
– je maar 1 kortingscode per bestelling in kunt leveren 

– hoofdletter gevoelig, neem exact de letters van de coupon over.  

 
Staat de reden er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice, zij helpen je graag verder om uit te zoeken waarom je kortingscode niet werkt! info@confettea.nl 

VERZENDEN & BEZORGEN 

Wat zijn de verzendkosten binnen NL? 
Pakketpost kost €7,25. Tijdens het bestelproces wordt getoond wat je verzendkosten worden. Vanaf € 50,- nemen wij de verzendkosten voor onze rekening. 

Hoe lang duurt het voordat ik mijn pakket ontvang?  

Artikelen die direct beschikbaar zijn, gaan doorgaans dezelfde dag nog met de post mee, maar uiterlijk word jouw bestelling binnen 48 uur verzonden. Confettea wordt binnen 3 – 5 werkdagen geleverd. Wanneer het iets drukker is kan de levertijd iets langer zijn.  

Kan ik mijn pakketje volgen?   

Na de bevestigingsmail die je van ons krijgt, ontvang je een tweede mail om het moment dat je pakket verzonden is. In deze mail staat een track & trace code, waarmee je je pakket kan volgen.  

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat kan ik doen? 

Vervelend om te horen dat jouw bestelling niet goed is aangekomen. Is het toevallig bij de buren bezorgd? In het geval dat de Track & Trace aangeeft dat het pakket is bezorgd maar je hebt het niet ontvangen, kun je het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Dit doe je via een e-mail naar info@confettea.nl en helpen wij je graag verder! 

RETOURNEREN & TERUGBETALEN 

Hoe retourneer ik een artikel en maak ik gebruik van mijn herroepingsrecht? 

Je kunt een retourzending altijd afgeven bij elk postkantoor.  

Ons adres: Boedijnhof 82a, 1628 SE Hoorn 

Je hebt bij ons altijd 14 dagen bedenktijd. Daarom mag je binnen 14 dagen de ongeopende theeblikken terugsturen zonder een reden voor retourneren op te geven.  

Wanneer en hoe ontvang ik mijn geld terug na een retourzending? 

Wij betalen je het volledige aankoopbedrag van de geretourneerde producten zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding terug via de betaalwijze die je hebt gebruikt. We mogen echter wel wachten tot het moment dat we de artikelen retour hebben ontvangen en gecontroleerd, of totdat je hebt aangetoond deze te hebben opgestuurd.  

Let erop, dat je ons de artikelen in dezelfde toestand retourneert waarin je ze ook van ons hebt ontvangen! Het terugbetalen gaat via de betaalwijze die je geselecteerd hebt tijdens het bestellen. Bij creditcardbetalingen schrijven wij het restbedrag terug op je creditcardrekening.  

ACCOUNT 

Ik ben mijn wachtwoord vergeten! Hoe kan ik deze wijzigen? 

Je kan je wachtwoord altijd wijzigen. Klik op ‘aanmelden’ om in te loggen, en klik vervolgens op ‘Wachtwoord vergeten?’. Na het invullen van jouw e-mailadres ontvang je een e-mail waarmee je jouw wachtwoord gelijk kunt wijzigen.